STANOWISKO: Opiekun/ Opiekunka Klienta

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • bieżąca opieka nad Klientem (kontakt telefoniczny/ mailowy/ bezpośredni),
  • dbanie o wizerunek Klubu i utrzymywanie porządku na terenie obiektu,
  • aktywna sprzedaż suplementów oraz produktów FitBaru,
  • obsługa recepcji (kasy, terminala płatniczego, pakietu MS Office),
  • prace biurowe (wydruk materiałów marketingowych/ biurowych, obsługa poczty elektronicznej, obsługa portali społecznościowych).

Ta praca JEST dla Ciebie, jeżeli:

  • sport leży w kręgu Twoich bliskich zainteresowań,
  • chcesz się rozwijać w kierunku pracy na relacjach z Klientem,
  • angażujesz się w swoją pracę i aktywnie włączysz się w misję Klubu Puma,
  • możesz pracować w systemie zmianowym (zmiany poranne i popołudniowe),
  • nie boisz się rozmawiać z ludźmi i rozmowa z nowopoznaną osobą nie jest dla Ciebie problemem,
  • niestraszne Ci odkurzanie, mycie podłóg, utrzymywanie w czystości sprzętu oraz pomieszczeń Klubu.

Ta praca NIE JEST dla Ciebie, jeżeli:

  • szukasz pracy „na chwilę” lub pracy dorywczej,
  • masz zajęte wszystkie weekendy w miesiącu (wymagamy min. jednego pracującego weekendu).

FORMA ZATRUDNIENIA:

umowa zlecenie, zmianowy tryb pracy, według miesięcznego grafiku (godziny pracy 8 – 22, w tym weekendy sobota 8 – 18, niedziela 9 – 16)

WYMAGANA DYSPOZYCYJNOŚĆ:

cały etat (oferujemy również ¾ lub min. ½ etatu)

WYNAGRODZENIE:

2000 – 3000 zł netto (podstawa + premie)

CO OFERUJEMY:

  • pracę w organizacji z wizją,
  • szkolenia z zakresu opieki nad Klientem, obsługi Klienta oraz sprzedaży usług,
  • pracę we wspierającym zespole, współpracującym ze sobą na wielu płaszczyznach,
  • zaplanowanie Twojej ścieżki rozwoju,
  • grafik pracy ustalany w porozumieniu ze wszystkimi członkami zespołu,
  • możliwość korzystania z usług obiektu,
  • możliwość regularnych konsultacji treningowych, fizjoterapeutycznych oraz żywieniowych,
  • spotkania integracyjne.
Aktualizowanie…
  • Brak produktów w koszyku.