STANOWISKO: Opiekun/ Opiekunka Klienta
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- bieżąca opieka nad Klientem (kontakt telefoniczny/ mailowy/ bezpośredni),
- dbanie o wizerunek Klubu i utrzymywanie porządku na terenie obiektu,
- aktywna sprzedaż suplementów oraz produktów FitBaru,
- obsługa recepcji (kasy, terminala płatniczego, pakietu MS Office),
- prace biurowe (wydruk materiałów marketingowych/ biurowych, obsługa poczty elektronicznej, obsługa portali społecznościowych).
Ta praca JEST dla Ciebie, jeżeli:
- sport leży w kręgu Twoich bliskich zainteresowań,
- chcesz się rozwijać w kierunku pracy na relacjach z Klientem,
- angażujesz się w swoją pracę i aktywnie włączysz się w misję Klubu Puma,
- możesz pracować w systemie zmianowym (zmiany poranne i popołudniowe),
- nie boisz się rozmawiać z ludźmi i rozmowa z nowopoznaną osobą nie jest dla Ciebie problemem,
- niestraszne Ci odkurzanie, mycie podłóg, utrzymywanie w czystości sprzętu oraz pomieszczeń Klubu.
Ta praca NIE JEST dla Ciebie, jeżeli:
- szukasz pracy „na chwilę” lub pracy dorywczej,
- masz zajęte wszystkie weekendy w miesiącu (wymagamy min. jednego pracującego weekendu).
FORMA ZATRUDNIENIA:
umowa zlecenie, zmianowy tryb pracy, według miesięcznego grafiku (godziny pracy 8 – 22, w tym weekendy sobota 8 – 18, niedziela 9 – 16)
WYMAGANA DYSPOZYCYJNOŚĆ:
cały etat (oferujemy również ¾ lub min. ½ etatu)
WYNAGRODZENIE:
2000 – 3000 zł netto (podstawa + premie)
CO OFERUJEMY:
- pracę w organizacji z wizją,
- szkolenia z zakresu opieki nad Klientem, obsługi Klienta oraz sprzedaży usług,
- pracę we wspierającym zespole, współpracującym ze sobą na wielu płaszczyznach,
- zaplanowanie Twojej ścieżki rozwoju,
- grafik pracy ustalany w porozumieniu ze wszystkimi członkami zespołu,
- możliwość korzystania z usług obiektu,
- możliwość regularnych konsultacji treningowych, fizjoterapeutycznych oraz żywieniowych,
- spotkania integracyjne.