TRENINGI GRUPOWE

Crosslifting (zbieramy grupę)

Treningi grupowe oparte o wysokoobjętościowy system, który ma na celu zwiększenie możliwości organizmu, dostarczenie tlenu, obniżenie kortyzolu i wyprodukowanie tak dużo endorfin, że małe słodkie kotki przy tym, to smutny obrazek z nieudanych ferii u teściowej.
Prosta, aczkolwiek skuteczna formuła, dobrana w idealne proporcje pozwoli Ci w jedyne 45 minut pozbyć się porannego zmęczenia i wystartować dzień z kopyta!

Kettle (zbieramy grupę)

Czyli pewien rodzaju odważników. Bardzo wszechstronne oraz funkcjonalne przedmioty poprawiający siłę, wytrzymałość organizmu. Na zajęciach z Kettli często ćwiczenia ukierunkowane są bezpośrednio na daną grupę mięśniową co przekłada się na maksymalne przetrenowanie jej. Co tu dużo mówić przyjdź i sprawdź czym są Kettle.

TRX (zbieramy grupę)

To skrót od angielskich słów Total Resistance eXercise, systemu stworzonego przez byłego komandosa NAVY SEALS na potrzeby amerykańskiej armii. Istotą TRX jest wykorzystanie do treningu ciężaru własnego ciała i zaangażowanie wszystkich partii mięśniowych. Dzięki zmianom kąta nachylenia ciała względem podłoża, dodawaniu lub odejmowaniu punktów podparcia, możemy swobodnie skalować trudność wykonywanego ćwiczenia i dostosować go do swojego poziomu, przez co ćwiczenia są dla nas bezpieczne.
System treningu w zawieszeniu pomaga zwiększyć siłę, poprawia ogólną wytrzymałość organizmu, rozwija koordynację ruchową oraz równowagę. Taśmy TRX to również unikalne narzędzie, które poprawia funkcjonalność naszego ciała, a także kreuje wzorce ruchowe przez co zaprawia nas do wyzwań, które stawiają przed nami zadania życia codziennego.

Treningi Multipersonalne

Nasze treningi multipersonalne zachowują praktycznie wszystkie cechy charakterystyczne dla indywidualnego treningu. Ćwiczenia w małej grupie to jednocześnie rozwiązanie korzystniejsze finansowo, jak i oferujące dodatkową motywację w postaci partnerów dążących do podobnego celu. To, co nas wyróżnia spośród konkurencji, to że nasze grupy liczą nie więcej niż 2-4 osób. Pozwala to naszym personalnym trenerom zachować pełną kontrolę nad techniką ćwiczeń i wydolnością podopiecznych. Jeśli masz już partnerów do ćwiczeń, możecie zgłosić swoją własną grupę.
Opcja ta jest świetna dla osób stawiających swoje pierwsze kroki w sporcie, jak również dla tych którzy nie osiągnęli wcześniej zamierzonych rezultatów.

Treningi dla mam

Pełna diagnostyka i sprawdzenie stanu obecnego organizmu po porodzie. Celem pierwszych treningów jest naprawa oraz powrót do funkcjonowania organizmu sprzed porodu. Wszechstronny trening wzmacniający dla zabieganych mam. Ćwiczenia składające się na trening zostały przygotowane tak, aby jednocześnie spalać tłuszcz i modelować sylwetkę. Obejmują najbardziej newralgiczne partie ciała, które wymagają wyszczuplenia, między innymi uda, pośladki i brzuch. Trening opiera się o ćwiczeniach ogólnorozwojowych, wzmacniających i rozciągających. To także seria ćwiczeń, dzięki którym obciążone przez codzienne obowiązki domowe ciało i mięśnie odzyskają swoją sprawność i siłę.

Jeśli nie wiesz, który trening będzie dla Ciebie odpowiedni, zapraszamy do kontaktu